Wersja obowiązująca z dnia

Zarządzenie Nr 22/2019 Burmistrza Reszla z dnia 04 lutego 2019 roku w sprawie: zmian do zarządzenia w sprawie scentralizowania zasad rozliczeń podatku VAT w Gminie Reszel i jej jednostkach organizacyjnych.

Informacje dodatkowe:

Zarządzenie Nr 22/2019
Burmistrza Reszla
z dnia 04 lutego 2019 roku

w sprawie: zmian do zarządzenia w sprawie scentralizowania zasad rozliczeń podatku VAT w Gminie Reszel i jej jednostkach organizacyjnych.

Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1875, z późn. zm.) oraz w związku wyrokiem Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej z 29 września 2015 roku (C-276/14), a także w związku
z uchwałą Naczelnego Sądu Administracyjnego z dnia 26 października 2015 roku (Sygn. I FPS 4/15) 

zarządza się, co następuje:

§ 1.1. Wprowadza się zmiany w załączniku do zarządzenia Nr 149/2015 Burmistrza Reszla z dnia 31 grudnia 2015 roku w sprawie scentralizowania zasad rozliczeń podatku VAT w Gminie Reszel i jej jednostkach organizacyjnych.

2. Załącznik do zarządzenia Nr 149/2015 Burmistrza Reszla z dnia 31 grudnia 2015 roku w sprawie scentralizowania zasad rozliczeń podatku VAT w Gminie Reszel i jej jednostkach organizacyjnych otrzymuje brzmienie jak załącznik do niniejszego zarządzenia.

§ 2. Traci moc zarządzenie Nr 48/2018 Burmistrza Reszla z dnia 04 maja 2018 roku w sprawie zmian do zarządzenia w sprawie scentralizowania zasad rozliczeń podatku VAT w Gminie Reszel i jej jednostkach organizacyjnych.

§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.  

Załączniki

Treść aktu